.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستین مسابقه تیم والیبال هنرمندان ایران و پیشکسوتان ساری

شمال نیوز- سیده سعیده فلاح: مدیر عامل شرکت بازرگانی پارس پرداز آسمان از برگزاری نخستین مسابقه تیم والیبال هنرمندان ایران و پیشکسوتان مازندران در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، حامد نادری مدیر عامل شرکت آسمان و اسپانسر این رویداد مهم در استان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه تیم والیبال هنرمندان ایران در ساری گفت: درآمد حاصل از این مسابقه صرف درمان کودکان سرطانی و بیماری های خاص اختصاص می یابد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری این مسابقه اهداف غیرواقعی و برای فریب افکار عمومی نیست افزود: شرکت پارس پرداز آسمان با همکاری شرکت بازرگانی کوثر کاسپین و همراهی مسئولین این استان و شهرستان ساری در جهت حمایت از نیازمندان واقعی و بیماران صعب العلاج و ناتوان از پرداخت هزینه های گزاف دارو و درمان ، در راستانی ابعاد اجتماعی، فعالیت های نوعدوستانه و خیرخواهانه را شروع کرده و با تشکیل نهاد مردمی درصدد مرتفع کردن نیاز نیازمندان واقعی برآمده است.
سید محمدجواد حسینی برگزار کننده، اسپانسر و مدیر عامل شرکت بازرگانی کوثرکاسپین نیز در این نشست سخنان خود را با جمله ای تاریخی از حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرد و گفت: تلاش کنید که در طول عمر خود برای کمک به نیازمندان واقعی کمر همت ببندید.
 وی همچنین با اشاره به اینکه ملت شریف ایران و مازندرانی های نوعدوست از گذشته های دور در امور خیریه پیشقدم بوده و هستند از برگزاری این رویداد مهم با حضور و همراهی اعضای خانواده های مازندرانی در مسابقه تیم والیبال هنرمندان ایران خبر داد و یادآور شد: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری کمک به اقشار مستضعف، محرومین و نیازمند جامعه، افتخاری است که هر کسی توفیق آن را پیدا نمی کند و از این جهت خداوند را شاکریم.
گفتنی است مسابقه تیم والیبال هنرمندان ایران و تیم پیشکسوتان ساری، پنج شنبه 5 تیرماه سالجاری ساعت 18 در سالن ورزشی جهان پهلوان سیر رسول حسینی ساری برگزار می شد.

به گزارش شمال نیوز، مکان فروش بلیط متعاقبا اعلام می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.